فرض کن ی آرزو یا هدف خیلی خیلی مهم داری ک دلت میخواد هرطورشده به دستش بیاری مثلا میخوای مدیر ی شرکت بشی یا مثلا جایزه ی اسکار بگیری یا مدال المپیک یا با ی نفر زندگی کنی(کاری ب دست یافتنی بودن یا نبودنش ندارم)

خب

بهت میگن تو دوتا راه داری

۱.به آرزوت نمیرسی ولی تا وقتی پیر بشی آروم و خوشحال زندگی میکنی و بعد میمیری

۲.به آرزوت میرسی اما بعدِ بدست آوردنش فقط دوماه فرصت داری از داشتنش لذت ببری و خیلی زود میمیری(همون جوون مرگ‌خودمون!)

کدومو انتخاب میکنی؟

من دومی...شاید یکم خودخواهانه باشه چون به اطرافیانت فکر نمیکنی ولی من میگم اطرافیانم بیشتر دوست دارن من شاد باشم تا زنده!

من عاشق اون دیالوگم ک میگه: برام مهم نیست چند روز دیگه زندگی میکنم فقط میخوام باقی عمرم رو با تو باشم!(البته این دیالوگه یکم عاشقانه بود ولی من نسبت ب آرزوهام به کارش میبرم:دی)

این پست خیلی "هندی طور" شد

شرمنده ب بزرگی خودتون ببخشین:دی